csikyandris

if.you.can.walk.you.can.dance

Friss topikok

  • Imo: Végre egy nyugisabb szombat, sok kikapcsolódással és eljutottam oda is, hogy megnézegessem a smugm... (2008.10.11. 18:04) Megyeri híd
  • dojcii: szerintem a zAndriss munkába menet az Árpád hídon ;) örülök, h írtál és hallani felőled blogon ke... (2008.05.04. 14:07) H.U.
  • dojcii: héjjj hol van a beígért bejegyzés? :) na jó én is el vagyok maradva, de legutóbb mikor beszéltünk ... (2008.04.19. 21:43) P.U.
  • dojcii: itt is kékazég de néha szélviharszerű orkán dúl odakünn meg esetenként zuhog egy picit az eső :) s... (2008.01.14. 14:35) Urbanisztika RULEZ
  • dojcii: Döbbenet... Kíváncsi vagyok hova jutnak, mire megyek haza. Addigis éljen a Westend! :D (2007.11.19. 03:52) I'm Tom. And You – are late!

Linkblog

HTML

Urbanisztika RULEZ

2008.01.13. 22:21 | csikyandris | 1 komment

Órákon, amikor nagynagy rohanás után beestem az urbanisztika órákra, és áttelefonáltam az összes szünetemet az egyetemen... na AKKOR éreztem már, hogy ez az! Itt a helyem, ezt akarom hallgatni, ez vagyok én... és valóban.

Vázlatos ppt-k és csapongó, laza órák: nem állt össze a kép. Aztán ajánlották Meggyesi Tamást, mint szerzőt - és kinyílt a világ:) A könyvtárban már rutinosan mozgok, sikerült megszereznem egy 150 oldalas könyvét, és annak 30 oldalas kivonatát, ami olyan volt, mint a jó töri óravázlat gimiben: rendszert adott. Imádnivaló, logikus, rettenetesen érdekes, és szerelmes vagyok a témába:) 6 kifejtős kérdés a vizsgán, hat oldal, másfél óra: a fő gondom az volt, hogy fájt a kezem a sok írástól:)

Aztán egy kis ebéd a bátrabb csoporttársaimmal... 9en vagyunk, vegyes banda, de hála a csoportos emailcímnek, elég jól halad a kommunikáció, és csupa jó arc társaság:)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A naggggyon jó hír: akkora ötöst kaptam a városrehabilitáció házidolgozatomra, hogy csak na!! Öröm volt olvasni, akár szakdogává is nemesíthetem majd - mondja a tanárúr. Köszi vagyok. Nemelkiabál, de eddig csupa 4-es és 5-ös van:)

Lassan lesz jogsim is... 3 szerény hét. Addig éljenek az előzékeny rendőrök:)

Kicsit tavaszi érzésem volt a hétvégén, kék ég (rég nem volt!!) és napsütés (dettó)... azért ne kapassa el magát a természet, én korizni akarok a Balcsin a hétvégén:)

És a nagy népszerűségre tekintettel úgy döntöttem, feldobom egy kicsit a ruhatáram zöld részét, ami NEM egyszerű januárban... döbbenet, de azért a SAXOO mint mindig, most sem okozott csalódást:)

mosoly van, pörgés van, öröm és bódottá!

Ja, még lógtam egy képpel a karifáról (narancs, bár volt és lesz még jobb is :p)... épp keresem a letöltőkábelem a fotógépemhez broáf...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csikyandris.blog.hu/api/trackback/id/tr37296204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dojcii 2008.01.14. 14:35:01

itt is kékazég
de néha szélviharszerű orkán dúl odakünn
meg esetenként zuhog egy picit az eső :)
szóval mindenvan
egyik nap hűvös őszi idő, másnap egészen tavasz, de tél még itt nem volt - legalábbis magyar mércével számítva

de amikor süt a nap, az valami csodássss
süti beállítások módosítása